De winter staat voor de deur, windschermen, handschoenen, regenkleding bestel ze nu.
Gratis verzending in Nederland en België

• Voor 16.00 uur besteld
    Binnen 48 uur geleverd
  • Goed beoordeeld
    Gemiddeld: 8,5
  • Uitstekende Service
    Niet tevreden, Geld terug
  • Scherpst in Prijs!
    Elders goedkoper? Laat het weten!

Referenties

Moeskops B.V
 J.D.S Distributie
 Lunet zorg

Fam. Baijings (ECO Traveller vouwfiets)

27-05-2013 - Na veel vakanties en lang afwegen hadden wij dit voorjaar (rond Pasen) besloten om toch elektrische fietsen aan te schaffen voor op vakantie. Onze keuze was een vouwfiets te kopen dit omdat die makkelijk mee te nemen is in een camper. Na lang zoeken op het web kwamen wij uit bij Gleco en de ECO-traveller. We hebben de fietsen online besteld via de webshop van gleco.nl

Deze keuze om de ECO vouwfiets aan te schaffen was de degelijkheid en de uitstraling. Lijkt op een gewone fiets. Na onze bestelling waren de fietsen binnen twee dagen geleverd (waren in voorraad). Na controle van de fietsen gelijk een proefrit gemaakt om een beetje te wennen. Het zelfde weekend de camper ingeladen en op weg naar onze vakantie bestemming. Dit keer ging het naar de Moeselstreek. Bij vorige vakanties was gebleken dat mijn vrouw wanneer het bergop ging zij het grootste deel met de fiets aan de hand naar boven moest. Ik zelf had ook de nodige moeite maar het ging steeds.

De eerste dag van onze vakantie was een tochtje op het vlakke langs de moesel. Ging prima met de ECO Traveller en na ongeveer vijftig km te hebben gefietst weer thuis en accu`s weer opgeladen voor de volgende dag. De ondersteuning op de fietsen werkt goed en kan gebruikt worden na gelang dit nodig is. Dit is persoonlijk dus als de een meer ondersteuning gebruikt als de andere dan zal zijn of haar accu dus ook eerder leeg zijn. Wij geven aan elkaar aan wanneer en op welk niveau wij hem gebruiken. Rare bijgeluiden zoals rammelen en piepen zijn niet te horen wat net zo prettig is. Volgende dag gingen wij de heuvels. Dit was een bijzondere dag voor mijn vrouw want het zou blijken de eerste keer te zijn dat zij niet met de fiets aan de hand naar boven moest lopen maar helemaal naar boven kon fietsen.Nu geniet ze als ze boven is en blij is dat ze niet eerst aan de zuurstof moet voor een half uur. Maar wat niet wil zeggen dat je zelf niets meer hoeft te doen om boven te komen, je zult zelf ook moeten trappen maar dat spreekt vanzelf neem ik aan. Na ongeveer een goede zestig km te hebben afgelegd weer thuis en lekker uitrusten voor de volgende dag. Hebben deze vakantie in totaal 600km gefietst (was ook niet ieder dag weer om te fietsen) maar zijn zeer te spreken over de ECO Traveller. Het waarschuwing systeem wat de capaciteit van de accu aangeeft werkt goed alleen wanneer het eerste lampje uitgaat gaat het heel snel met de capaciteit van de accu. Wij hebben er zelf een kilometer teller (draadloos) opgezet. Deze is helaas standaard niet voorzien op de fiets.

Wij hebben ook veel bekijks gehad van andere geïnteresseerde en hebben hem ook aangeprezen. Wij hopen met onze fietsen nog veel fietsplezier te kunnen beleven en zijn zeer ter spreken over Gleco en zijn service.

Henk Derks (ECO Traveller vouwfiets)

22-05-2013 - Inmiddels hebben we de e‐bike’s al een jaar naar volle tevredenheid in gebruik. We hebben de Eco fietsen gekocht als toevoeging bij het gebruik van onze camper. In het afgelopen jaar hebben we al veel gebruik gemaakt van de fietsen voor kortere en langere trajecten. We zijn in het heuvelachtige gebied van de Ardèche geweest, langs de Rhône, deRijn, in de Bloemen Riviera gefietst. Maar ook heerlijk gefietst door het Drentse landschap en in Zandvoort door de duinen. De camper kan niet overal door en/of mee naar toe. Op de vakantie adressen willen wij echter optimaal mobiel zijn. Het croissantje ’s morgens van de bakker willen we liever niet missen en het bezoek aan het centrum van de stad of de nauwe bergpaadjes moet ook eenvoudig mogelijk zijn. Met deze fietsen zijn die heuvels geen belemmering en smalle routes langs historische bezienswaardigheden krijgen van ons de volle aandacht. De fietsen maken echt integraal deel uitvan onze manier van vakantievieren. Onze camper heeft een garage waar de beide fietsen eenvoudig ingezet kunnen worden, afgeschermd en veilig. Om de fietsen in‐ of uit de garage te halen hoeven alleen het stuur en de pedalen opgeklapt te worden. In enkele minuten zijn de beide fietsen in of uit de camper en klaar voor gebruik of weer opgeborgen. In de garage van de camper is een stopcontact aangebracht waar de fietsen direct opgeladen kunnen worden zonder de accu’s van de fiets te verwijderen. Ondanks dat de fietsen met accu redelijk aan gewicht zijn (21 kilo met accu), zijn ze eenvoudig vast te pakken en in de camper te plaatsen.

De gesloten kettingkast en de versnelling, die in de naaf is ingewerkt, zorgen dat de fiets minder kwetsbaar is. De fietsen zijn stevig en geven een veilig gevoel in het gebruik. De fietsen zijn goed in te stellen op de gebruiker, zadel‐ en stuurhoogte. Het fietsen is dus uiterst comfortabel. Het elektrische gedeelte is eenvoudig te bedienen. Ook tijdens het fietsen werkt het schakelen van de versnelling of het hoger of lager zetten van de trapondersteuning erg vlot en soepel. De trapondersteuning werkt perfect in de bergen. Een stevige helling is dan ook geen probleem. Het schakelen tussen de zwaarte van de trapondersteuning is vooral nodig in wat meer heuvelachtig gebied. Afhankelijk van helling zet je de trapondersteuning hoger waardoor het fietsen lekker ontspannen blijft. Bij het afdalen moet je goed uitkijken. De snelheid gaat dan ruim over de 30/40 kilometer per uur. Ondanks dat de fietsen stabiel zijn, zijn deze snelheden te hoog om veilig te fietsen en ben je kwetsbaar. De afstand die afgelegd kan worden met één volle 10 Ah accu is ruim voldoende. Meestal leggen wij afstanden af van 25 tot 30 kilometer. Een van de laatste tochten in de Ardèche, dus heuvelachtig gebied was het geen probleem om de afstand van 50 kilometer af te leggen. Je moet dan wel zorgen dat je op de juiste manier de trapondersteuning gebruikt. De indicatie wanneer de accu leeg raakt, is niet goed. Bij het eerste signaal is de accu ook direct volledig leeg (is weliswaar een kenmerkvan de lithium accu maar is lastig voor de gebruiker). We hebben bij de fietsen een stevig slot gekocht en een opbergtasje. Een belangrijk accessoir omdat in het buitenland weinig tot geen bewaakt fietsen stallingen zijn. Het vastleggen van de fietsen aan een lantaarnpaal of ijzeren hek is met een goed kettingslot geen probleem. De accu’s kunnen niet weggehaald worden omdat deze een eigen slot hebben. Wensen: Een extra zwaardere versnelling zou ik prettig vinden (mijn vrouw heeft daar geen behoefte aan). Een betereindicatie voor het verbruik van de accu.

Kortom we zijn erg tevreden over de fietsen en de service van Gleco. De Eco Traveller is een bijzondere aanvulling op onze manier van vakantie vieren. De fietsen bieden veel extra mogelijkheden tijdens onze uitstapjes en verhogen zeker ons vakantieplezier.

Joris, Venray

23-04-2013 - Na lang twijfelen hebben we toch gekozen voor een Elektrische scooter. Nadat we 2x bij Gleco zijn geweest voor informatie en natuurlijk een proerfit hebben we gekozen voor de Novox C20. De scooter bevalt ons uitstekend. We rijden er elke week zo`n 80 kilometer mee. Vooral het geruisloze is een groot pluspunt. Ook hadden we niet verwacht dat de rijeigenschap van Elektrisch rijden zo goed was. We zijn erg blij met onze aankoop en kunnen het iedereen aanraden.

Rob, Hapert

22-08-2012 - Afgelopen voorjaar bij Gleco een Elektrische scooter gekocht. Voorheen nooit scooter gereden. Gebruik de scooter nu een paar keer in de week voor woon/werkverkeer. Bevalt uitstekend. Service van Gleco super. Vriendelijk en erg persoonlijk.

Wout en Mieke, Best

19-06-2012 - Alweer bijna 2 jaar geleden hebben we Glenn ontmoet, op de Dulfkesmert in Best, met z'n scooters van Novox. Een proefritje op het plein en...meteen "verkocht". Omdat er nog een grote reis aan zat te komen hebben we de aankoop uitgesteld tot een half jaar geleden. Na een hartelijk ontvangst met een lekkere bak koffie overgegaan tot de aankoop van 2 mooie rooie scooters Novox C50 met Lithium accu"s. We hebben er voor gekozen om allebei apart te scooteren vanwege de vrijheid die je dan hebt.

We hebben de scooters nu bijna 1 maand en zijn ruim 700 km. verder. Een heerlijk gevoel; geen herrie en stankoverlast! Wel fluitende vogeltjes, kwakende kikkers, geen wegvluchtend wild (reeën e.d.). Wat is het mooi als je denkt dat je alles in je omgeving  al hebt gezien en er achter komt dat er nog zoveel natuurschoon is wat je nooit hebt gezien omdat je er met de auto niet kunt komen. Een nadeel van electrisch rijden is dat mensen die je wil inhalen je niet aan horen komen, dus even de toeter gebruiken om te laten weten dat je wil passeren! Onze Jack-Russel gaat altijd mee achterop in een mandje, ze vindt het geweldig. Geeft ook leuke reacties van anderen!

We rijden ongeveer 90 km. per oplaadbeurt van  +/-  € 0,50!! De service die geleverd wordt door Gleco (in het bijzonder Glenn) is prima in orde! Kortom; we hebben veel bekijks met onze mooie aanwinst en beleven er veel plezier aan!

Naam: Jeanet van den Wildenberg

09-05-2012 - Inmiddels ben ik alweer enkele weken trotse eigenaar van mijn “groene” scooter, de Novox C50. Op zoek naar een elektrische scooter kwamen wij via diverse omwegen terecht bij Gleco, alwaar we bijzonder gastvrij werden ontvangen. Glenn wist ons op een zeer gedreven wijze alles te vertellen over het nieuwe “groen” rijden met een elektrische scooter. Daarnaast mochten we ook direct proefrijden iets wat een uitzondering was op onze zoektocht. We waren meteen verkocht. Buiten dat het goed is voor het milieu, zoef ik nu geruisloos over de weg, “tanken”doe ik lekker thuis in de schuur, en olie verversen is niet nodig. De aanschafprijs ligt dan wel hoger dan een traditionele benzine scooter maar ik zie het als een lange termijn investering waar ik jarenlang plezier van heb en zichzelf terug verdiend. (bijkomend voordeel was de 30% subsidie die we mochten ontvangen van de provincie) Al met al voor ons is het nieuwe rijden, elektrisch rijden!

Naam: Bram Bos, Geldrop

23-04-2012 - Een half jaar geleden heb ik voor het dagelijkse woon-werkverkeer mijn fiets aan de kant gezet voor een mooie Novox C20. Na ruim 1500 kilometers ben ik nog steeds zeer enthousiast. Het is een ideaal vervoermiddel voor het drukke stadsverkeer. Sneller en veel comfortabeler dan de fiets, stiller en frisser en goedkoper dan de auto. Vooral bij mooi weer is het een genot, maar ook in de winter geeft de electrische scooter geen krimp. De Novox is een solide en stijlvol apparaat met een leuk vleugje retro (vooral met de ‘whitewall’ bandjes die ik er onder besteld heb). Ook over Gleco kan ik kort zijn: waren alle winkels maar zoals dit. Geen verkooppraatjes maar eerlijk en persoonlijk advies en een zeldzaam goede service. Wie nog twijfelt over een electrische scooter kan ik alleen maar aanraden eens bij Gleco langs te gaan om het eens te proberen.

Naam: Stefan, Best

19-10-2011 - Op een zaterdag zijn mijn vrouw en ik gaan kijken voor een scooter bij Gleco. We werden hartelijk ontvangen. Onder het genot van een kop koffie werd ons alles uitgelegd over elektrische scooters en hoe ermee om te gaan. De eerlijkheid en openheid spraken ons aan waardoor we niet het gevoel kregen dat ons wat aangesmeerd werd. Gleco staat volledig achter zijn producten en is goed met z'n service. Helaas kwam ik er deze week achter dat mijn oplader defect was. Dezelfde dag gebeld, en ik kon direct mijn lader omruilen voor een nieuwe. Weliswaar in de garantieperiode, maar perfect en snel geregeld. Inmiddels zijn we 5 maanden eigenaar van een Novox C20 scooter. Vanaf  het begin rijdt de scooter heerlijk stil maar vooral goedkoop. Veel mensen hebben het bij elektrisch rijden over het milieu, maar tel het gerust uit. Mijn metingen lieten me zien dat ik voor 40,9 cent een volle 'tank' stroom had. Daarmee haal ik 70 echte kilometers. Uitgerekend naar 100km is dat maar 60 cent! (totaal, niet per kilometer!). Het was even wennen om met een stille scooter te rijden. Men hoort je niet aan komen rijden, dus de claxon wordt wel eens gebruikt. Regelmatig rijden we met z'n tweeën op de scooter. De scooter trekt dan iets minder snel op, en rijdt dan iets minder hard, ca. 3km/u minder.

Naam: Paul Geelen, Eindhoven

05-09-2011 - Mijn Ebretti heb ik aangeschaft omdat ik vanwege mijn werk op verschillende locaties in Eindhoven moet zijn. Het is sneller dan een auto. Ik kan een pak aan, zonder dat de broek binnen enkele dagen door is zoals op de fiets. Een helm is niet nodig. Een lange jas en een hoed beschermen zo nodig tegen de regen. De elektromotor zorgt dat ik niet naar benzine/uitlaatgas ruik. Ideaal. Maar nu merk ik dat die ritjes me ook rustiger maken, en rij ik zelfs fietsroutes voor mijn plezier! Het enige wat ik niet leuk vond is de toeter, die klinkt meteen zo agressief als je fietsers geluidloos benaderd. Daarom heb ik nu een grote ding-dong bel. Nu krijg ik enkel vriendelijke reacties wanneer ik voorbij zoef.

Naam: Jeroen van Vliet (Formulemanager Bespaarinstallateur, Gasned B.V.)

03-05-2011 - Inmiddels heb ik zakelijk 6 scooters aangeschaft bij Gleco. Na een zoektocht op internet kwam ik bij zijn website uit. Meteen gebeld voor een afspraak. Zeer vriendelijk ontvangen door Glenn. Uitleg gekregen over de verschillende elektrische scooters en mogelijkheden van de diverse types. Keurig advies gehad over verzekeren, de te behalen fiscale voordelen en hulp gekregen bij het beletteren van de scooter voor promotionele doeleinden. Daarnaast zijn alle scooters netjes bezorgd. De service en klantvriendelijkheid verdienen wat mij betreft een dikke 10. Inmiddels trekken onze beletterde scooters flink de aandacht. Mensen kijken zeer verbaasd als je geruisloos voorbij zoemt en vragen bij het stoplicht toch altijd even "wat dat voor een ding is". De voordelen zitten hem natuurlijk ook in het gebruiksgemak. Geen stank en je laadt de scooter zo op via het stopcontact. Als bedrijf zijn we super tevreden over onze scooters en dragen we tevens een steentje bij aan een beter milieu.

Naam: Carlo Aarts, Eindhov en

06-04-2011 - Ik was er ongeveer al een jaar mee bezig met het idee. Na een stukje in de krant gelezen te hebben dat Glenn in Eindhoven een bedrijf is begonnen in elektrische scooters, Om hier meer over te weten heb ik een afspraak gemaakt, gastvrij ontvangen. Neemt tijd voor je, toetst behoefte en adviseerd. Wensen besproken en samen kort nadien tot de E-spike gekomen. Alles werd geregeld, incl. verzekering en extra slot. Top. Ik heb de Speedster inmiddels nu een half jaar ongeveer, en bevalt uitstekend. Rijdt super en rijdt ontspannend met oog voor milieu en natuur. Actieradius is ruim voldoende voor dagelijks gebruik. Nog een voordeel, je hebt niet zo'n stinkend apparaat in de schuur staan, er komt namelijk geen druppel benzine/olie aan te pas. Geen minuut spijt gehad van mijn aankoop. Kan het iedereen aanraden. Gleco, ga zo door.

Naam: Walter, Utrecht

27-02-2011 - Beste aankoop voor mij en milieu. Sinds een tijdje heb ik mijn elektrische scooter. Het is de Gleco V1 die dik 25 km/u gaat. Ik reis dagelijks van Utrecht naar Zeist (ca 8 km enkele reis). Voorheen deed ik het altijd (regen of niet) op de fiets. Nu rijd ik steeds vaker (mede door ongeregeld werk) met deze stille elektroscooter door een mooi stukje natuur en behoud ik toch dat fijne stukje buitengevoel. Zonder het milieu al te veel te belasten ben ik toch snel op de plaats van bestemming. De Gleco V1 is voor mij een uitkomst en heeft voor mij alleen voordelen "tanken aan het stopcontact". Je zet de scooter ’s avonds weg en de volgende dag kun je er weer met een volle accu tegen aan. Geen tankstations meer voor mij! Ik ben via internet bij Gleco terecht gekomen mede omdat ik daar keuze kon maken uit meerdere merken om een proefrit op te maken. Glenn v.d.Hurk, liet me volkomen vrij in mijn keuze en pushte me geen enkele kant op. Op vragen kreeg ik antwoorden waaruit bleek dat hij er echt verstand van heeft en ook zakelijk gezien is hij correct en duidelijk. Alles is geregeld zoals we afgesproken hadden. De scooter werd gratis in Utrecht aan huis afgeleverd na werktijd zoals we afgesproken hadden. Tot op heden heb ik geen moment spijt gehad van deze aanschaf/aankoop en kan het iedereen aanraden. Zowel de zaak als de scooter vind ik in een woord: Super.…

Naam: Harold en Anja

10-11-2010 - We hebben onze elektrische scooter inmiddels 7 maanden en zijn er erg enthousiast over. Hij wordt intensief gebruikt, zowel door mijn man als door mij. We rijden ermee naar ons werk (6, resp. 12 km), naar de stad (12 km), in omringende dorpen om boodschappen te doen, of zo maar even toeren voor de kick. Zonder schuldgevoel ten aanzien van het milieu en prettig voor onze portemonnee. Onze auto staat steeds vaker ongebruikt voor de deur. We gebruiken hem om onze kinderen naar sport of vriendjes te brengen en halen. De kinderen willen elke dag wel achterop, zo leuk vinden ze het. Het fijne is dat je met elkaar kunt praten als je een passagier hebt, omdat het zo stil rijdt.

Hij doet het prima onder elke weersomstandigheid en op elk wegdek. We pakken hem ook als het regent of koud is, als je er maar goed op kleedt. Vooraf hebben we getwijfeld of we een 25 of 45 km/u model zouden kopen. Gelukkig hebben we een 25 km/h scooter gekocht, omdat je daarmee op de fietspaden mag en niet tussen de auto's met hun uitlaatgassen hoeft te rijden. Veel relaxter! Ondernemer Glenn van de Hurk biedt prima service

Naam: Peter, Schijndel

16-09-2010 - Enkele maanden geleden heb ik bij Gleco een elektrische scooter gekocht. Ik gebruik de scooter vooral om ritjes te maken door de natuur. Ik heb al veel plezier gehad van mijn aankoop. Iedereen die me ziet rijden is heel erg enthousiast over de elektrische scooter.

Naam: Michiel, Nuenen

15-07-2010 - Ik heb mijn Gleco V1 met siliconen accu nu ruim 2 maanden. Ik ben er zeer tevreden over. Zo vaak mogelijk gebruik ik hem voor een ritje naar mijn werk van Nuenen naar Best. Op en neer is dat 38 km dus dat gaat prima met 1 keer opladen. De voordelen zijn voor mij dat ie zo stil is, geen herrie aan mijn kop, dat rijdt ontspannen. Ik stink niet naar benzine als ik thuis kom. En dat het rijden erg goedkoop is natuurlijk. Ik heb het verbruik gemeten bij het opladen ‘s avonds en dat kost me 1.2kwh. Volgens mij is dat ongeveer 15 of 20 cent. Met de auto kom ik voor 20 cent benzine net de straat uit. Verder heb ik voor Gleco gekozen zodat ik mijn dealer in de buurt heb zitten mocht er ooit iets aan de hand zijn. Dat heeft zich meteen bewezen want ik had een klein probleempje met de zekering van de verlichting, en ik kon meteen dezelfde dag langs komen en het werd ter plekke opgelost.

Naam: Marian, Eindhoven

07-06-2010 - Eindelijk in brabant een geweldig bedrijf dat electrische scooters verkoopt met een geweldige service. (ook na de verkoop !) De jonge ondernemer Glenn vd Hurk heeft oog voor mens en natuur en is zeer vriendelijk en klantgericht. Dit is de toekomst! Heerlijk stil en comfortabel op mijn Elektrische scooter door stad en natuur rijden. De scooter rijdt boven mijn verwachting, 's avonds even in het stopcontact en met de li-ion accu kun je dan met gemak 60 km of meer rijden. Super

Naam: Hisham, Alphen

28-05-2010 - Ik heb veel plezier met mijn scooter ik denk iedere keer dat ik de juiste beslissing heb gemaakt, hij rijdt heerlijk en stil (behalve een rammeltje in mijn kofferbak).De eerste 10 dagen ging ik hem opladen na 20 km (de rit naar mijn werk) maar nu heb ik veel vertrouwen in hem en ik laad hem nu als ik terug kom van mijn werk dus na 40 km, Dat hoef ik maar een keer te laden. Ik heb er nu in 3 weken 1280 km mee gereden.

Naam: Marian, Helmond

27-01-2010 - Onze Elektrische scooter is 2 weken geleden door Gleco netjes afgeleverd. We zijn niet voor niets naar Eindhoven gekomen. Het was voor ons de eerste keer dat we op een elektrische scooter gingen rijden. Maar het was echt een hele leuke ervaring.