De winter staat voor de deur, windschermen, handschoenen, regenkleding bestel ze nu. 
Gratis verzending in Nederland en België

  • Voor 16.00 uur besteld
    Binnen 48 uur geleverd
  • Goed beoordeeld
    Gemiddeld: 8,5
  • Uitstekende Service
    Niet tevreden, Geld terug
  • Scherpst in Prijs!
    Elders goedkoper? Laat het weten!

Service en Garantie

De hieronder vermelde informatie is van toepassing op de fietsen en scooter.

Service

De Service en Garantie zijn voor ons een belangrijk begrip bij de verkoop van een product. Daarom besteden wij daar veel aandacht aan. Wij begrijpen maar al tegoed hoe afhankelijk u kunt zijn van een vervoersmiddel. Wij verlenen in heel Nederland service in samenwerking met FietsNed. In een beperkte straal van onze vestiging verlenen wij zelf de service. Buiten deze straal doet FietsNed dit. FietsNed heeft inmiddels al 6 jaar ervaring in het landelijk service verlenen van elektrische mobiliteit.

Garantie

Op alle producten die wij aanbieden op onze website is de fabrieksgarantie van toepassing. Gleco Hanteert dus de garantietermijn zoals vastgesteld door de fabrikant. Gleco levert uitsluitend goed doorontwikkelde merken. Daardoor hanteren de meeste Elektrische scooters en fietsen die wij aanbieden een garantietermijn van 2 jaar. De exacte garantie van de fietsen en scooters staat per product omschreven. Garantie geld niet voor onderdelen zoals banden, verlichting, kabels, zekeringen, rubbers, remblokken en remsegmenten.

Wat te doen bij een garantie probleem?

Indien u een garantie probleem heeft met uw Elektrische fiets of scooter gaan we eerst bekijken of het gaat om een gegronde klacht. Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing


Snelle service door landelijk dekkend netwerk!

Doordat Gleco samenwerkt met verschillende partijen in Nederland kunnen wij bij een klacht snel handelen. We beschikken over een landelijk dekkend service netwerk.

Bij Gleco bieden we verschillende mogelijkheden om een garantieklacht af te handelen.

1. U maakt een afspraak met Gleco en de fiets of scooter wordt door Gleco gratis gerepareerd. U regelt dat de fiets of scooter wordt gebracht en opgehaald.

2. U maakt een afspraak met Gleco en de fiets of scooter wordt door Gleco gerepareerd. Wij proberen dit aan huis te repareren. Indien dit niet mogelijk is wordt de reparatie uitgevoerd in de werkplaats van Gleco en krijgt u uw fiets of scooter zo snel mogelijk retour. Hiervoor wordt €75,-  in rekening gebracht.

3. U kiest voor garantie aan huis. Indien u een garantieprobleem heeft dan wordt dit u bij aan huis gerepareerd. Indien dit niet mogelijk is wordt de reparatie uitgevoerd in de werkplaats van Gleco en krijgt u uw fiets of scooter zo snel mogelijk retour. 1 jaar garantie aan huis kost 99,- en 2 jaar garantie aan huis kost €199,-

 De voordelen van garantie aan huis

  • Geen voorrijkosten bij garantiereparaties
  • Garantiereparatie aan huis
  • Garantiereparaties worden gratis uitgevoerd
  • Geldig in heel Nederland (excl. Waddeneilanden)
  • Looptijd van 1 of 2 jaar 

4. U kiest voor het Gleco onderhoudscontract. Uw fiets of scooter wordt op locatie gemaakt. Indien dit niet mogelijk is wordt de reparatie uitgevoerd in de werkplaats van Gleco. Lees hier meer over het Gleco onderhoudscontract.